dimecres, 23 de novembre del 2011

Longboarding Castellvell.




Rider: Andreu Buqueras

Rider: Silvio Àlvarez


Aquest cap de setmana vaig tornar a quedar amb els amics que m’han introduït al món del longboard per acabar-m’hi de submergir, ja que aquesta setmana jo havia d’adquirir el meu, en concret m’ha arribat avui i estic dels nervis per estrenar-lo!
Com he dit, aquest cap de setmana, el diumenge, vaig quedar amb tres longboarders per fer unes quantes fotos mentre ells feien desens per una petita carretera de Castellvell molt poc transitada. El Silvio, també va intentar gravar però l’objectiu no era l’adequat per la situació, així que els resultats no són gaire satisfactoris, aquest cap de setmana ho tornarem a intentar. De moment, hem conformo amb el treball fotogràfic d’aquest diumenge, no ha sigut molt gran pel que fa en quantitat però estic contenta de la qualitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada