dijous, 1 de desembre del 2011

Road Rute Dia 1: Butterfly Park Girona.















Aquest estiu vaig començar les vacances amb moltes ganes d’aprofitar-les millorant les meves habilitats fotogràfiques. Digueu-me friki, sí, mentre els meus amics prefereixen anar cada setmana a Cage i a Pacha, jo hem passo el dia buscant alguna cosa interessant per fotografiar, però a qui vull enganyar... sóc així, no canviaria un dia fent fotos per un any entrant gratis a qualsevol discoteca.
Així doncs, a l’Agost quan ja havia arribat de les colònies al País Basc, vaig reposar una setmaneta ja que això de caminar tot el dia, cansa. Després vaig anar amb els meus pares a fer una ruta amb l’autocaravana sortint de Reus, anant fins a la Camargue (França) i tornant, parant a diferents punts interessant per fer fotos.
La primera parada va ser el Butterfly Park de Girona, aquí deixo els resultats de les fotos de les papallones, vaig haver d’utilitzar el flaix perquè era un lloc interior. També hi havia ocells exòtics, pròximament les penjaré.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada